Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Pffff.... pik de kaart dan en geef hem aan het einde van de etappe terug... En dat dat op de persoon spelen: "ze gaat huilen, ze gaat huilen..."
wat een vreselijk onsympathiek stelletje is dat. vooral die Semih is een echt ettertje. hoop dat ze er snel uitliggen hoef ik me niet meer te ergeren.
Wat een sympathieke jongens. Ja, zij horen echt de winnaars te worden van deze liftwedstrijd.
Ik vind dit echt geen leuk duo, vooral omdat ze helemaal niet zo goed zijn in waar PE om draait, namelijk liften. Bij de eerste etappe zijn ze gered door de enveloppe, bij de tweede door de immuniteit en nu weer door de vlag (die ze alleen maar hebben gekregen omdat ze bevriend zijn met de danseressen, niet omdat ze nou zo goed waren in de proef). Je weet natuurlijk nooit of ze zonder al deze voordelen al waren afgevallen, maar gezien hun liftprestaties denk ik dat wel. Bovendien speelden ze het spel met de vlag enorm gemeen, maar ze hielden zich volledig aan de spelregels, dus dat is hun goed recht natuurlijk.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
947 gasten en 3 vaste bezoekers