Ik vond het echt een sfeervolle kutaflevering. Waar ik 11 afleveringen lang op het puntje van mijn bank heb gezeten vond ik het deze keer geen flikker aan. Op een gegeven moment betrapte ik mezelf op verveling, en mijn broertje pakte op een gegeven moment ook maar z'n Nintendo DS erbij, omdat hij zich verveelde. Hadden meer mensen dit gevoel?
Overigens vond ik ook de opzet heel slecht. Minutenlang gebazel over oldtimers en de proef die volgde voor een halfuur voorsprong. Een half uur voorsprong voor wat? Voor een fucking amulet! Wat boeit mij een amulet nou? Ik win dat geld toch niet? Waarom gaat driekwartier aflevering over het winnen van een amulet?! Dan dat met die vlaggen, tja, leuk bedacht hoor, maar 3 minuten tijdwinst op een klein raceje door de stad die voor 100% uit files bestaat is niks. Mark & Marlinde hebben uiteindelijk terecht gewonnen, want het afdwingen van een ritje met motoren was gewoon heel slim, en toevallig vond ik ze ook het leukste koppel, maar dat neemt niet weg dat ik het een sfeerloze slechte aflevering vond.