Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Ik vind ze ook wel leuk, alleen Pascal kan wel ietsje meer relaxen.. het draait niet altijd om racen, racen en nog eens racen
Als je in de wedstrijd wil blijven gaat het daar dus wel om, zo simpel is het.
wat een eng stel is dit zeg , en en voor de tweede keer anja en nancy de rode vlag geven,wordt er misselijk van, volgens mij hebben ze geen idee waar ze zijn ,zijn helemaal gefixeerd om te winnen.bah
Dus omdat Pascal en Miranda de vlag gebruiken zijn ze een walgelijk stel? Dan snap je echt dus niks van het spel dat gespeeld wordt.
Ze verloren er zelf wel heel wat tijd mee, ik vond het dus niet zo slim. En eigenlijk ook wel een beetje kinderachtig om dan maar helemaal terug te gaan rennen
En eigenlijk ook wel een beetje kinderachtig om dan maar helemaal terug te gaan rennen
Vind ik niet, het is in ieder geval minder kinderachtig dan doen alsof je de stopvlag niet gezien hebt.
Pascal & Miranda zijn gewoon een hartstikke goed duo Als je de vlag hebt, moet je hem gebruiken! Je zit @#$%^&* in een race en je moet winnen, geen genoegen nemen met een twee plaats of iets degelijks.
Anja en Nancy, die gingen op de grond liggen, met hun handen voor hun ogen.
hoewel ik er ook wel om kon lachen
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
724 gasten en 0 vaste bezoekers