hé Zartan, still alive???
Men zegt weleens: onkruid vergaat niet! Deze spreekwoord symboliseert als het ware mij. Ik heb de weg hier naartoe weer gevonden. Natuurlijk ben ik jou nooit vergeten, waarde vrind.
ging snel hoor die dagen met kerst
Well, time flies when you're having fun!
en hoelang het nu weer duurt?, gelukkig hebben we dit medium en dan is het soms net of dat ze naast je zit
Mooi is dat he. Ikzelf vind internet ook een prachtige uitvinding.
Prachtige munten (die verzamel ik!), uit Tibet en China, en een belachelijk hoedje uit Oezbekistan. Verder voor een ieder bidvlagjes uit de Himalaya en nog veel meer soeveniertjes.
Kijk, dat is nu een mooie uitbreiding voor je collectie! Heb je al veel munten? En iets zegt me dat je nog wel wat dingen spaart (en dan reken ik die zogenoemde deurbordjes al mee! Jahaaa, ik weet dat nog hoor).
Wellicht postzegels als ik een gokje mocht wagen.
Geniet je ook van PE5?
doeg rinck
Ja, ik zat er gelijk weer helemaal in! Daarvoor al een beetje eigenlijk. Als ik bijvoorbeeld even wat drinken ging inschenken en je hoort het PE deuntje van de reclamespot (dat er weer een nieuwe PE in aantocht is) dan gaat je bloed net iets sneller stromen dan normaal.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de VIP-editie niet echt leuk vond. Onbekende koppels vind ik dan toch leuker dan die (met alle respect) B-sterren.
Ik had me vanmiddag voorgenomen om binnenkort PE I en II weer eens te gaan bekijken. Ik heb wel niet alle delen maar toch. Dat mag de pret niet drukken. Beschouw het als een goede film: hoe vaak die ook op tv komt, ik bekijk hem steeds weer!
Groet,
Z