Mooie etappe! (wel iets minder spannend dan vorige keer).
Vond het jammer dat je de aankomst bij die prachtige tempels verder niet echt in beeld zag, was wrsch om de ranking spannend te houden?
Leuk (en verdiend) voor Krieke & Natalie dat ze ook eindelijk een amulet hebben behaald.
Echt wel een beetje een cultuurshock ook omdat je toch een beetje 'meelift' - ik schrok echt wel een beetje van de 'agressiviteit' nu na maanden van de veel timidere, beleefdere Chinezen - aan de andere kant was de hartelijkheid wel weer roerend. Toch kan je duidelijk wel de verschillen in bepaalde kasten merken en dat het veel meer een echt zuid-aziatisch land is (manier van doen, omgangn, 'social graces', positie van de vrouw etc) hoewel ook dat een rollenspel is als altijd dat je je eerst eigen moet maken (wellicht daarom deze keer geen sudden death denk ik om de kandidaten de kans te geven daar eerst een beetje aan te wennen)
Prachtige beelden, echt een wereld van verschil - alleen zou ik denk ik zelf half gek worden als ik zulke hordes mensen continue om me heen kreeg
Het wordt nu wel steeds meer een luck of the draw denk ik in combinatie met de sudden death - 'slim' liften gaat denk ik een kleinere rol spelen en geluk hebben een grotere