Ik vermoed dat de Sudden death er is ingebracht om er voor te zorgen dat het juist geen gelopen race meer was. Duidelijk was wel dat met het oude systeem Jorien en Rinck er vandaag uit hadden gemoeten. En dat Manja en Jeroen bijna fluitend Mumbai gingen halen gaan. Het is inderdaad afwachten wat er volgende week gebeuren gaat als de oude scoretabel er weer bij gepakt wordt, schreeuw ik moord en brand, dat gaat echt niet fair zijn ten opzichte van Jeroen en Maja.
Verder heel apart dat alle koppels bij de vlag op J&R dachten nou Indië, dat gaan wel stippen zijn, en niet een spinwiel. Ook opmerkelijk dat inderdaad alle mannen in de bergen in trekken en dat de enige vrouw ziek afgevoerd moest worden (maar volgens mij was Jeroen ook lichtelijk duizelig als ik het goed heb gezien) en dat Jeroen en Rinck met elkaar een potje gebabbeld moeten hebben, wat zouden ze besproken hebben?
Ook heel opmerkelijk dat de gesplitste paren allemaal dezelfde combinaties zijn. Just en Bregje gaan met Jeroen en Manja en de dames met Jerien en Rinck, waardoor Natalie en Kris alleen moesten liften. Heel opmerkelijk.
Spannende aflevering, rare aflevering, span ni waarom de koppels keuzes maken moesten om wie de bergen in ging, hadden ze gehoopd op interessante tv? De sudden death, kwam mij erg sudden, vooral toen Manja en Jeroen er uit gingen. Zo als ik het zag leek Nepal erg op Indië dus dan hebben ze dat toch wel mee gemaakt, een beetje ...