Ze hebben wel heel wat tegenslagen moeten verwerken sinds ze in India zijn begonnen met liften... er werd echt heel neerbuigend naar K&S gedaan door de meeste chauffeurs. Veel enge mannen zitten ertussen. Ik denk niet dat India mijn favoriete land zal zijn om in te reizen, laat staan liften.
Ik vind het dan ook begrijpelijk dat ze (en dan met name Sophie die er last van had) in een dip zaten!
Hun gastgezin maakte veel goed. Wat ik mooi vond om te zien, is dat ze goede gesprekken hebben gehad met de vader uit het gezin. Karla en Sophie hadden veel onduidelijkheden en een vervelend gevoel over hoe ze tot dan toe waren benaderd. Doordat ze het hebben gevraagd aan hun gastheer konden ze er daarna beter op inspelen. Vind ik goed van ze, dat ze zich daar wel voor interesseren, voor die totaal andere cultuur.
Ze komen af en toe wat giechelig over, maar ze zijn juist ook intelligent / belangstellend vind ik!!
Ik vond het kortom weer een leuke aflevering (de 8ste alweer, gaat wel snel nu!!!!) met vooral K&S die bij mijn favorieten horen.