En wat ik dus elders ook al eens gepost heb: ze worden heel negatief neergezet vind ik. Hij heeft eens 1 keer gezegd van over lijken gaan en sindsdien blijven ze als "fanatiek" afgeschilderd worden, terwijl ze nog niks slechts of fantieks gedaan hebben (ze kiezen zelfs voor een hotel ipv fanatiek door te gaan en voor 7 of 8 punten te gaan)
Klopt
je hebt hier gelijk in volgens mij vooral het meermaals/ herhaaldelijk koppelen van de woorden 'fanatiek' en soortgelijk met hen zowel als Manja en Jeroen.. was het enige minpuntje aan de serie tot nu toe vind ik.. Ze blijven wel erg mensen neerzetten (wat natuurlijk erbij hoort maar moet dat zo overdreven?? we snappen het na 1 of 2 keer ook wel...) Maar goed..
Ik weet niet waarom Sofie lijkt me best ok maar Steven om de een of andere reden mag ik niet zo (of iig: heb ik minder mee.. iets genuanceerder ik ken hem ten slotte niet
)- ik heb er geen logische begronding voor en nee het heeft niet met die opmerking te maken want dat zie ik eerder als algemene globale opmerking niet als indicatie voor instelling oid.
Maar om de een of andere reden irriteer ik me aan hem.. hij lijkt zo sociaal onhandig ofzo - net een olifant-in-porseleinkast gevoel ofzo, lastig te definiëren.. maar nee, gewoon natuurlijke antipathie ofzo soms heb je dat schijnt
Miss zit het hem in de details zoals de manier waarop hij zogenaamd de schuld op zich neemt voor het kaartgebeuren maar ik krijg niet de indruk of hij daar oprecht in is volgens mij is hij te self-involved op een of andere manier om oprecht te menen vandaar dat Sofie er ook maar over door blijft gaan.. hij let niet op bij het roeien hoe zij het doet en lijkt niet echt naar haar te luisteren ofzo.. weet niet, ik mis de 'klik'die er bij de meeste andere koppels wel is.. als ze er al kwamen was het met name door geluk mi en niet zozeer door goede samenwerking.. maar goed miss ben ik subjectief en bevooroordeeld
Hou voor nu een open mind toch..