Jammer, jammer.
Dit koppel behoorde tot mijn favoriet. Ik vond Just en Brechtje alleen wel iets tegenvallen in de laatste aflevering. Het was net alsof ze even geen zin meer hadden, en dat is niet de juiste instelling in dit spel vind ik. Ze lieten hun hoofd iets te veel hangen naar mijn mening.
Maar ook hier heb ik, net als bij de uitspraken van Rinck (maar dat even terzijde, zie topic onderwerp!) een dubbel gevoel:
Het kan best zijn dat ze helemaal niet lang zijn blijven hangen in hun dip, maar dat het zo lijkt omdat het liften hun daarna ook tegenzat. Stel je voor, je baalt en doet daardoor een kwartiertje langer over het vinden van een lift. In afl. 9 lijkt het dan alsof het de hele avond duurt, wat dus niet zo hoeft te zijn.
Anyway, ik vind het aan 1 kant dus heel erg jammer dat J&B weg zijn want ze waren goed in de strijd om de amuletten. Aan de andere kant vind ik het ook wel weer terecht. Ze waren niet geconcentreerd genoeg.
Maar over het algemeen: Erg goed gelift, goed geintegreerd met de plaatselijke bevolking en het spel goed gespeeld. Jammer Just en Brechtje!!