Auteur Topic: Koppel Jeroen & Manja (nl)  (gelezen 93611 keer)

Offline Bakkertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #240 Gepost op: 19-04-2005, 18:13:04 »
En dan ook nog zo dichtbij.

Als ze die india vlag goed hadden ( scheelde net dat eene symbooltje ) , dan hadden ze zonder problemen india gehaald. echt vet pech ik had ze wel in de finale gezien.

ik vind het ook erg sneu voor hun...maar ja it's all in the game zullen we maar zeggen...al vind ik de verandering van spelregels nog steeds niet leuk ::ohno::

enne is dat echt jeroen in dat krantje...ik vind hem daar nog zo'n broekie :-X
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Sieg

• Forumlid
« Reactie #241 Gepost op: 19-04-2005, 22:26:57 »
Tja wat valt er nog meer te zeggen over het duo Jeroen en Manja....
Het leeftijdsverschil!! Manja is 5 jaar ouder ( ::) :o ) dan Jeroen!!
Zou ze daarom dan overheersender zijn dan Jeroen, zo van: ik ben de oudste en wijste? Ik vond haar echt heel dominant in de afleveringen!
Anyway, ben er niet rouwig om dat ze er uit zijn!!
Ieder duo heeft z' n eigenaardigheden maar het duo Jeroen en Manja vond ik toch echt het minst sympathiek!! En vooral toen Steven en Sofie nog in de race zaten, werd dat versterkt, bijvoorbeeld met die stopvlag. Ik vond S&S echt negatief overkomen.
En dat ze pech hadden met die boeddha beelden: alle koppels zaten toen in de stad elkaar vlak op de hielen, ik heb het vermoeden dat er door middel van de korte tv momenten wordt gesuggereerd alsof Jeroen en Manja de enigen waren die achter elkaar de verkeerde boeddha beelden opzochten. Maar J&B waren ook niet meteen bij het goede beeld!!

edit crew: postvak verkleind
« Laatst bewerkt op: 20-04-2005, 00:07:40 door mapel »

Offline Starry Night

• Forumlid
« Reactie #242 Gepost op: 20-04-2005, 00:00:02 »
Ik vind het kinderachtig en erg stuitend dat koppels uitgescholden en beledigt worden door mensen op een forum die ze totaal niet kennen,daarom vond ik het belangrijk om te laten weten dat dit niet voor mij geldt.Dat je je favo koppel aanmoedigt,prima ,doe ik zelf ook fanatiek maar
laat ieder lekker in zijn of haar waarden!

Op dit punt zijn we het in ieder geval gelukkig roerend met elkaar eens ;)

Offline Starry Night

• Forumlid
« Reactie #243 Gepost op: 20-04-2005, 00:06:40 »
Er zijn mensen die het suddendeath systeem oneerlijk vinden, ik niet. Het geldt voor alle koppels en het brengt meer spanning in de race
Dus als de Tour de France voortaan op die manier georganiseerd zou worden, dan zou die in spanning en waarde stijgen wat jou betreft?
en zal nog meer psychisch en fysiek vergen van de koppels. 
Die moet je even uitleggen... Omdat het zwaard van Damocles dan constant boven hun hoofd hangt bedoel je? Ik denk dat ze er zeker nerveuzer door zullen worden, en ik als kijker raak ongeďnteresseerder. Ik hou meer van echte competitie, niet van louter toeval. Maar dat is, realiseer ik me, wel persoonlijk.
« Laatst bewerkt op: 20-04-2005, 00:13:12 door Starry Night »

Offline Starry Night

• Forumlid
« Reactie #244 Gepost op: 20-04-2005, 00:10:05 »
En ik blijf het nog steeds niet erg vinden dat ze eruit liggen  ::zwaai:: ::zwaai::
Ja, dat is nu inmiddels wel duidelijk. En daar valt verder niets op af te dingen. Als die mensen jou dwars zaten, dan zaten ze jou dwars. Maar volgens mij gaat deze discussie daar helemaal niet over.

Offline Dirkos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #245 Gepost op: 20-04-2005, 08:32:36 »
Ik mag hier alles plaatsen wat ik vind van Jeroen en Manja..en dat ik blij ben dat ze eruit liggen is wel duidelijk nu...ben het wel eens dat ieder koppel zowieso respect verdiend om in die omstandigheden daar te "liften en overnachten". Ik geef zelf toe dat ik dat niet zou kunnen...liften nog wel, maar daar overleven in de avonduren is niets voor mij...

Ach ieder koppel heeft zo zijn aangename kanten en wat negatievere kanten en zo heeft ieder ook zijn favo koppel..ik heb ook respect voor iedereens mening, dat maakt PE ook competatief voor ons als kijkers en fans..leuk toch??? Maar ben het er ook mee eens dat dit wel op een respectvolle manier verwoord wordt op dit forum zonder de mensen te kwetsen of in een kwaad daglicht te stellen, want ik vind dat je niet mag oordelen over mensen die je zelf helemaal niet persoonlijk kent en alleen maar elke week een uurtje of tv ziet....
Eindhoven de gekstuh!!!!!!!!!!

Offline suske76

• Forumlid
« Reactie #246 Gepost op: 20-04-2005, 15:27:16 »
Ik vind het jammer dat Manja het overal moet afleggen en de manier waarop is iedere keer weer van een niveau, waarvan ik me afvraag waarom ze dat verdient heeft. Ik heb respect voor de prestaties die ze geleverd heeft, ik zou het niet kunnen. Heb ook respect voor haar, ze moest eens rondstruinen op deze site ...

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #247 Gepost op: 20-04-2005, 15:32:41 »
Ik vind het jammer dat Manja het overal moet afleggen en de manier waarop is iedere keer weer van een niveau, waarvan ik me afvraag waarom ze dat verdient heeft. Ik heb respect voor de prestaties die ze geleverd heeft, ik zou het niet kunnen. Heb ook respect voor haar, ze moest eens rondstruinen op deze site ...

Suske :)

Ik vind het jammer dat je het als 'kritiek' opvat, zo is het niet bedoeld iig. Het is bedoeld als (lichte) ironie (zowel vwb Manja als op Rinck en hun visie op elkaar). Maar goed het is ieders goed recht om het op te vatten of zien zoals hij/ zij wil uiteraard.
Hoe dan ook fakepics zijn bedoeld om situaties op de hak te nemen cq in een ander daglicht te zetten op ludieke wijze en verder niet ;)

Nb ik geloof niet dat ik geen respect voor haar heb betuigd in deze- mocht iemand dat wel zo opvatten vind ik dat spijtig.
« Laatst bewerkt op: 20-04-2005, 15:35:38 door Lorelei »
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Sariss

• Forumlid
  • Ik wil naar Pingyao :o)
« Reactie #248 Gepost op: 20-04-2005, 15:33:19 »

Ja kom op he, deze discussie wil ik niet weer beginnen.... En zo erg is het niet... Zijn de imitaties van bekende nederlanders in kopspijkers enzo dan ook ineens 'not done'?

Ik vin m wel leuk  ;D
Waar is de Express in Peking Express dit keer....??

Offline suske76

• Forumlid
« Reactie #249 Gepost op: 20-04-2005, 16:40:15 »
Ludiek of niet ludiek. Het valt mij gewoon op dat op de hele PE site Manja behoorlijk negatief wordt neergezet en dat nagenoeg alles wat ze doet als onsportief of arrogant wordt beshouwd. Rin(c)k (en Jorien) zijn daarentegen half heilig verklaard en als ze hetzelfde doen als Manja (en Jeroen) dan is het een onderdeel van het spel en ga zo voort. 

Nou vond ik M & J een leuk koppel, duidelijk vinden andere mensen dat niet, de reacties op hun exit zijn werkelijk behoorlijk straf. Als ik Manja was en ik moest deze site bezocht hebben, nou ... echt leuk is het niet hoor. En dat bedoel ik met en beetje respect. Maar misschien heb ik wel een hele tere ziel.

PS ook al zijn M&J er uit ik blijf kijken, vooral als ze door Jaipur gaan, ben ik zelf namelijk nog geweest en dan ga ik eens zien hoe de koppels Indië ervaren. Ik zag dat Rin(c)k het lastig krijgen ging, kan ik me wel iets bij voorstellen. Hopelijk blijft hij zijn kalmte en waardigheid behouden en ontaard hij niet zoals Elias in de vorige PE.

Offline angela1

• Forumlid
« Reactie #250 Gepost op: 20-04-2005, 16:40:23 »
Weet niet of ik het goed gezien heb anders heeft ie echt een dubbelganger maar wij kregen net het krantje binnen en volgens mij staat ie erin ::oink:: Dacht dat ie een ander beroep had LOL

Offline Radijs

• Forumlid
« Reactie #251 Gepost op: 20-04-2005, 17:17:02 »
So what?!   ::)

Laat die jongen toch een centje bijverdienen ...
Hij is nog student, dacht ik, dus een ideale manier om via een casting bureau met zo'n dingen wat zakgeld bijeen te krijgen.
Als je profiel overeenstemt met wat ze zoeken ... Bingo!

Wordt hier nu een blijkbaar een beetje "girlie" belachelijk over gedaan, gewoon omdat hij sinds enkele weken met PE in het "collectieve geheugen" is beland ("short term memory" dan wel te verstaan  ::tandpastasmiley::)
Kom je effe met je kop op televisie ... krijg je dat.
Straks wordt heel zijn privé leven nog breed uitgesmeerd in een of ander boulevard blaadje. Djeezes. Wat is de publieke media toch een angstaanjagend, onethisch stuk ongedierte. En wij eten het als zoete koek ...
Japans spreekwoord: makeru ga kachi - 'Sometimes' the best gain is to lose.

Offline angela1

• Forumlid
« Reactie #252 Gepost op: 20-04-2005, 18:16:20 »
So what?!   ::)

Laat die jongen toch een centje bijverdienen ...
Hij is nog student, dacht ik, dus een ideale manier om via een casting bureau met zo'n dingen wat zakgeld bijeen te krijgen.
Als je profiel overeenstemt met wat ze zoeken ... Bingo!

Wordt hier nu een blijkbaar een beetje "girlie" belachelijk over gedaan, gewoon omdat hij sinds enkele weken met PE in het "collectieve geheugen" is beland ("short term memory" dan wel te verstaan  ::tandpastasmiley::)
Kom je effe met je kop op televisie ... krijg je dat.
Straks wordt heel zijn privé leven nog breed uitgesmeerd in een of ander boulevard blaadje. Djeezes. Wat is de publieke media toch een angstaanjagend, onethisch stuk ongedierte. En wij eten het als zoete koek ...

Daar ging het mij niet om...Dat hij dat doet zal mij een zorg zijn...maar ahd het eigenlijk niet achter hem gezocht. En wist niet zeker of ie het uberhaupt was.

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #253 Gepost op: 20-04-2005, 19:59:13 »
Jeroen en Manja, mijn favorieten vanaf het begin..... zijn er na een heeel lullig "foutje" eruit!!

Offline Sieg

• Forumlid
« Reactie #254 Gepost op: 20-04-2005, 21:24:26 »
Jeroen en Manja, mijn favorieten vanaf het begin..... zijn er na een heeel lullig "foutje" eruit!!

Ik zou het geen lullig "foutje"  noemen. Want wat bedoel je precies daarmee?

Ik ben het niet eens met de mening dat J&M er op een lullige manier uit zijn gevlogen.
Dat is het spel.
De spelregels zijn in de laatste aflevering ineens drastisch veranderd en dan kan ik me voorstellen dat het een bittere nasmaak geeft als je tot dan toe bovenaan staat als duo, Jeroen en Manja dus.
Maar zij zijn niet het enige koppel voor wie het vervelend was geweest, denk maar aan Just en Brechtje die maar vier punten verwijderd stonden van J&M!
Omdat J&M 1 van de fanatiekere duo's is, valt het extra op dat juist zij er zijn uitgevlogen na de invoering van het sudden death systeem. Maar oneerlijk vind ik het niet, dat is het spel!
In de laatste aflevering zaten alle koppels elkaar op de hielen in de stad met het zoeken naar het goede beeld. J&M waren niet de enige die daarmee pech hadden. Zij waren op dat moment de slechtsten.

Offline Sariss

• Forumlid
  • Ik wil naar Pingyao :o)
« Reactie #255 Gepost op: 20-04-2005, 22:55:04 »
Even voor alle Jeroen en Manja fans en dan in het bijzonder die voor Jeroen, hij staat als model in het propagandablaadje van de Bristol (Nederland). Moest je dat niet hebben ontvangen dan moet je even deze snelkoppeling volgen: http://www.bristol-nederland.nl/fileadmin/www.bristol-online.nl/folder/2005/wk_16/pdf/265916_0607_wk16.pdf
Maar misschien dat iemand die serieus handig is hem ook ergens op de PE-site zetten kan.

Hey wat leuk!!!!!!                 (die schoenen  ;D)
Waar is de Express in Peking Express dit keer....??

Offline Total

• Forumlid
« Reactie #256 Gepost op: 21-04-2005, 08:09:21 »
Ludiek of niet ludiek. Het valt mij gewoon op dat op de hele PE site Manja behoorlijk negatief wordt neergezet en dat nagenoeg alles wat ze doet als onsportief of arrogant wordt beshouwd. Rin(c)k (en Jorien) zijn daarentegen half heilig verklaard en als ze hetzelfde doen als Manja (en Jeroen) dan is het een onderdeel van het spel en ga zo voort. 

Nou vond ik M & J een leuk koppel, duidelijk vinden andere mensen dat niet, de reacties op hun exit zijn werkelijk behoorlijk straf. Als ik Manja was en ik moest deze site bezocht hebben, nou ... echt leuk is het niet hoor. En dat bedoel ik met en beetje respect. Maar misschien heb ik wel een hele tere ziel.

PS ook al zijn M&J er uit ik blijf kijken, vooral als ze door Jaipur gaan, ben ik zelf namelijk nog geweest en dan ga ik eens zien hoe de koppels Indië ervaren. Ik zag dat Rin(c)k het lastig krijgen ging, kan ik me wel iets bij voorstellen. Hopelijk blijft hij zijn kalmte en waardigheid behouden en ontaard hij niet zoals Elias in de vorige PE.

Het is voor de Manja en Jeroen liefhebbers natuurlijk vervelend Suske,dus komt het bij ons wat harder aan.Ook nog eens door de Rink en Jorien kolonie die hier op het forum zitten,hebben ze zoveel familie? ;D
Verder is het India straks,en niet Indie,toch een wezenlijk verschil!
Hoop wel dat Rink ontaard,zou toch lachen zijn,beter nog is dat ze naar huis mogen!
Verder is dit wel de best lopende topic in het PE forum,dus Jeroen en Manja houdt iedereen nog flink bezig ::zwaai::

Edit: scheldwoord verwijderd - Test
« Laatst bewerkt op: 21-04-2005, 10:44:41 door Test »

Offline Dirkos

• Forumlid
« Reactie #257 Gepost op: 21-04-2005, 08:36:25 »

In de laatste aflevering zaten alle koppels elkaar op de hielen in de stad met het zoeken naar het goede beeld. J&M waren niet de enige die daarmee pech hadden. Zij waren op dat moment de slechtsten.

Hier ben ik het helemaal mee eens!!!! Perfect verwoord....!! Ze liggen er "terecht" uit..hadden ze maar moeten zorgen dat ze bij het goede beeld aangekomen waren....dit kan je pech noemen, maar dan hadden ze er voor moeten zorgen dat ze maar bij het goede beeld zoals de andere koppels aan moeten komen!!

Offline twina

• Forumlid
« Reactie #258 Gepost op: 21-04-2005, 10:26:15 »
het was ook niet mijn favoriete koppel en ik ben ook blij dat ze eruit zijn maar een beetje pech mag je het toch wel noemen :-\\
Als dit bij een ander koppel was gebeurt was je misschien ook teleurgesteld en vond je het ook een stomme regel. Of niet soms? ???

Offline Dirkos

• Forumlid
« Reactie #259 Gepost op: 21-04-2005, 10:35:33 »
ik vind het geen stomme regel.... de regel komt alleen zo hard aan ineens en zeker als je zelf bovenaan staat in de ranking, ja natuurlijk is het beetje pech van hun, maarja that's all in the game!
Als dat bij een ander koppel was geweest was dat ook gewoon eigen schuld dikke bult...had ik hetzelfde gereageerd als nu....!!