denk dat deze twee winnaars gewoon over de beste mentaliteit beschikken om het spel te winnen!en het lachje van manja?heerlijk gewoon!de manier waarop ze iedereen afvlagde!!kan er geen genoeg van krijgen!hoop trouwens dat ze voor het einde van pe realiseren dat ze voor elkaar gemaakt zijn en als stel dubai verlaten!
Als de "beste mentaliteit" betekent:
-- dat je openlijk van je macht (rode vlag) geniet(het al veel beschreven gemene lachje van Manja),
-- constant Rink en Jorien probeert te dwars bomen terwijl je daar qua stand helemaal geen belang bij hebt,
-- doorlopend respectloos bent tegen diverse (arme) gastheren, vrouwen en hun kinderen,
-- pas bij de vijfde aflevering constateert dat je ook moet genieten van deze PE ervaring in plaats van alleen maar aan de race te denken
dan kan ik alleen maar zeggen: Laat maar Manja, jij mag van mij winnen, als je dat zo belangrijk vindt. Maar ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik dan niet meer kijk. PE is een totaalervaring, waarbij de race een belangrijk onderdeel is, maar ook van belang is de cultuur, het landschap, de ontmoeting met de bevolking, het omgaan met elkaar en andere kandidaten. Tot nu toe zien we van Manja voornamelijk haar slechte kant en die is denk ik precies de reden waarom Jeroen niet "gemaakt is" voor Manja.
Daar is hij veel te sociaal voor....