zo hier even mijn cup of tea..
Het was een leuke aflevering alleen vond ik het jammer dat rink en jorien er niet uit zijn gegaan (maar dat zal volgende week vast gebeuren).
Want ik vind ze een beetje (understatemend) achterbaks.. eerst een complot smeden met de andere bbq koppels om de vlag te krijgen, tijdens het bieden zie je ze al zo kijken van "he,he die is van ons" en als ze hem dan niet krijgen dan is het meteen van "nu liggen we eruit" en dan ook nog klagen als ze afgevlagd worden
? wat als zij die vlag hadden gehad.. dan was het vlaggen zeker weten nog erger geworden (en had rink met zo'n "vieze" glimlach gezeten)..
En dan de proef.. respect voor rink dat hij zoveel gerend heeft maar zoveel foute antwoorden?? ik dacht dat hun motto was genieten! en als je geniet dan onthoud je wel waar en wat je gedaan hebt tijdens je reis.. nou schijnbaar niet..
Dat natalie voor die bus ging staan vond ik een goede actie! was erg lullig van de koppels in de bus dat krieke en natalie niet mee mochten gaan.. (tsja nu beginnen we wel een beetje de mensen te leren kennen)...
En dat steven en sophie eruit liggen.. tsja hadden ze toch maar die korte ritten moeten pakken.. dus van hieruit geen medelijden.
Vond het toch al niet zon sympatiek koppel (vond sophie nogal een schreeuwlelijk en dan vooral over de kleinste dingen windde ze zich ontzettend op.. steven was wel ok!)
tegenwoordig zijn ze trouwens niet meer bij elkaar (goh hoe zou dat komen??)
enfin, al met al vond ik het een leuke aflevering alleen vind ik et erg jammer dat er van die complot theorien zijn gesmeed maar bij de volgende aflevering zullen die wel uit elkaar vallen (de bbq groep en de strafkamp groep) want dan zitten meerdere koppels in de gevarenzone! (ben dus benieuwd.. er zullen wel een aantal (spreekwoordelijke) messen in elkaars ruggen worden gestoken).
enfin dat was dus mijn cup of tea..
oh en nee ik heb geen favoriete koppel (hebben allemaal hun plus en min punten).