Hoe tref je een ijsfabriek aan in the middle of nowhere ergens in Laos
En dan toch de proef niet mogen spelen
Normaal gesproken had ik Awa verwacht die andermans vrieskist zonder te vragen zou leeg halen, maar nu deden Ann-Sophie en Laura dat. Het moment dat Awa zich verontschuldigt en Ella zegt: is goed joh.. als blikken konden doden!
Siham en Hicham waren weer het slimste van het stel door gewoon een koelbox mee te sjouwen en die op een veredelde kruiwagen te zetten. Maar er werd al gehint (door Hicham: als dit fout is (nummer) zijn we de lul hé!) en ook het stukje waarin ze reflecteren op al hun gewonnen proeven (we zijn nooit laatste geworden) dat ze op het end laatste zouden zijn. Wel op een stomme manier, want zo'n leuke mind fuck was het ook weer niet. Alles om die groene kaart te tonen, of was het nu groen?
Ik had graag gezien dat Ella/Margaux een nieuw duo zouden vormen, die twee liggen elkaar veel beter. Dump Awa maar in die rivier van waar ze die beelden uit het water moesten trekken. Of dump Awa ergens in the middle of nowhere bij die Laotiaan
. Ben echt klaar met dat mens. Je hebt fanatiek (mooiboys en Siham vooral) en tè fanatiek (Awa met het in de nek hijgen van Ella, met een passagier sta je buitenspel klaar!) Ik gun het Margaux om Cambodja te halen en net zoals zij zal ik qua Awa nog even moeten doorbijten, met de ogen rollen en hardop zuchten