Zo te lezen ben ik één van de weinige hier, die het jammer vind, dat dit koppel eruit ligt. Het is een race, dus geen liften delen. Strijd moet er zijn, een geen gezellig schoolreisje. Wat mij betreft zou ik zes team willen met de instelling als August en Awatef.
Het is een misverstand dat je beter racet door onsportief en lomp gedrag. Verdragjes sluiten en goodwill kweken zijn minstens zo belangrijk. Vandaag anderen helpen kan je ergens morgen doorheen slepen in dit spel. Als er zes teams met de instelling van deze twee zouden zijn, zou ik afhaken trouwens. Daar zou ik echt niet week na week naar willen kijken. Zie veel liever twee winnaars wachten met finishen om een ander duo dat hen geholpen heeft voor te laten.
p.s. Oh ja, compleet dieptepunt van dit stel vond ik toen ze een Vietnamese omkocht met een reep en die vervolgens weer in haar zak stak toen het gewerkt had. Dat mevrouws liefje haar erop moest wijzen dat het wel netjes was hem tenminste wel af te staan zoals beloofd. Wat een stumper.