Wel, duo's waren dus gemixt. Het duo dat als eerste bij de finish herenigd is, wint een vrijgeleide de volgende aflevering, waardoor ze zeker niet afvallen en meteen bij de laatste drie zijn.
Mark & Raymond komen als eerste aan. Marion & Veronique als tweede, maar nog steeds is er dus geen duo compleet. Marlinde & Dominique hingen hopeloos ver achterop, dus ging het tussen Peter & Veronique en Liesbeth & Raymond.
Peter & Liesbeth racen dus samen. Liesbeth denkt dat Raymond als eerste bij de finish was en dat zij dus de vrijgeleide wint als ze aankomen.
Peter denkt echter dat het letterlijk het duo is dat eerst herenigd is. Bij de laatste lift naar de finish, laat hij Liesbeth haar rugzak in de koffer van de auto steken. Zelf neemt ie zijn rugzak mee in de auto en geeft daarbij een vette knipoog naar de camera. Als ze arriveren, moet Liesbeth dus eerst nog haar rugzak uit de koffer halen. Peter zegt:"Ik zal al gaan kijken waar het is." en hij zet het op een lopen en komt dus als eerste bij de finish aan, waardoor Peter & Veronique de vrijgeleide winnen. Liesbeth komt nietsvermoedend even later ook aan en hoort dan dat zij helemaal geen vrijgeleide heeft, omdat Peter er eerst was. En dan beseft ze dat het allemaal opgezet spel van PEter was en is zo kwaad.
He, Swifty was me voor, maar ik heb het niet voor niks getypt allemaal, dus ik post het lekker ook nog eens.