Het zijn teveel koppels (zijn het er altijd zo veel?), ik kan het ook niet altijd even goed overzien.
Misschien wordt het op het platteland beter...
Inderdaad, wel errg veel.
Maargoed, volgende week dan maar helft van de teams. Wel beter denk ik. Wat overzichtelijker. Vond het overigens wel erg leuk!
Maargoed, had het eerste half uur gemist, omdat ik met m'n stomme kop was vergeten dat ik had afgesproken om te sporten :$ En tijdens die afspraak PE was vergeten. Vergeef mij, oh, vergeef mij
Maargoed, vanaf 9 uur gekeken. Had niet echt het idee dat 'k veel gemist had, kon er redelijk goed inkomen. Volgens mij had ik enkel gemist dat ze die coördinaten kregen? Toen ik begon te kijken waren Dieter en Steven en Veronique en Marion op zoek naar hun gasmaskers..
Echt, hulde aan PE
Blij dat 't weer begonnen is, ipv mijn zwarte gat na de mol!
Trouwens, die ogen van Dieter en Steven
Bleken op tv net zo mooi als op de foto
Oh, en indd, die links, nouja, links zijn het niet, maargoed, naar WIDM. Zocalo meen ik ook in een WIDM-aflevering tegen gekomen te zijn, en natuurlijk de taxi's. Alleen kon 'k blijven speuren naar de letters op de daken (T - A - X - I, had precies gekund
) En ook toen ze 't eenmaal hadden over het saboteren
Maargoed, ik moet me op woensdag gewoon op PE focussen, ik zat echt te focussen op hints