hé Zartan/Marcel,
Zartan doet me aan Zorro denken en een prachtige nickname wat mij betreft!!!
tsjonge wat een vragenreeks, kijken wat ik er mee kan:
ten eerste is Praha top, maar.... en nu komt het.... ook wel erg westers
en dus kom je er ook westerse zaken tegen zoals zakkenrollers en autoinbrekers
mocht je dus met de toettoet gaan zet je auto dan in wijken waar bv. de verschillende consulaten staan, daar is meer toezicht!!! en zakenrollers weren door bv.(en dat heb ik met succes gedaan!) van je rugtas buiktas te maken óf belletjes achterop plaatsen, die maken in de ritme van je lopen een belgeluid, jaja, maar als je dan een ander belletje hoort dan je ritme weet je dat er iemand ongevraagd aan je rugtas zit. Zo heb ik iemand midden op de Karlsbrüke een gigantische rottrap verkocht. De hele brug zag dat , daar wordt allerlei prelarija verkocht, en we hebben de hele dag geen problemen meer gehad!!
'k was daar zo'n 10 jaar geleden dus vraag me niet wat/waar ik precies gegeten heb, daar komt bij dat de Tjechische keuken nou niet echt mijn keuken is. Verder had ik toen mijn gezinnetje bij me dus veel Mac en da's overal hetzelfde.
Dat van dat gepastte geld klopt en is ook mijn ondervinding, wisselen is daar een lucruatieve bezigheid.
Ben op dit moment mijn huis aan het verbouwen en daarom wederom niets gezien!!
volgende week beter!!
wanneer ga je nu?, of zit je d'r al
zo ja dan ook!!!!
doeg, en du weist es schon, nicht Duits reden dort lieber English
en mocht je alleen gaan
aan de grens geen liftsters meenemen hoor, die verwachten heel andere zaken van je!!!
k'had er aan de grens al eentje bij mij in de auto zitten, stond toen bij een tankstation en maakte duidelijk dat ik lucht in mijn banden moest hebben, dus maakte een blazende beweging met mijn mond, ja toch?
nou ja binnen de kortste keren zat ze al bij mijn rits!!!
Het grapje ; nur luft, doet hier in huize Zevenberg al jarenlang de ronde
met heel veel plezier en leedvermaak!!!
nou echt doeg
en goede reis!!!!