Hallo allemaal.
Ik heb mijn visum vandaag gehaald in Den Haag.
Heb bij mijn vorige reizen mijn inentingen al gehad, en die beschermen wel een aantal jaar.
Komt nu wel dichtbij, nog 5 weken en dan ga ik erheen.
Heb er echt wel veel zin in!!
En een Peking Reunie, lijkt me leuk!!
Jij nog reisplannen 8berg? Of hurricane??? Of Tinuzzz jij misschien?
Groet, luigi
hé luigi,
spannend hoor, hou ons wel op de hoogte he.
Je kunt ook vanaf daar gewoon inloggen en ons op de hoogte houden?,toch?? Zo wordt het nog een beetje PE voor jou!!!
Peking Reunië is op dit forum al vaker aan de orde geweest en kan niet echt zeggen dat het leefde. Dat wil zeggen een inventarisatie onder oud-deelnemers van "mijn lichting" gaf niet dat wat ik er van verwacht had
. Daar komt bij dat verschillende deelnemers van toen niet echt kapot waren van dit soort forums. Heb verschillende keren pogingen gedaan ze erbij te slepen en 'k had op een bepaald moment Just haast zover maar hij had het naar eigen zeggen te druk met z'n studie. Maar je hebt mijn steun.
In Exloo hebben de initiatiefnemers van Peking Express.org al een keer een landelijke weekend georganiseerd en dat was super!!!, ze hebben toen (gratis) over het boomkroonpad in Drouwen kunnen wandelen, on top of the trees (op dit forum breed!! uitgelicht, hé Test en Mapel???
)
Wat reisplannen betreft heb ik mogelijk nog wat in het vat voor wat betreft Letland en k'heb (vers van pers) bij een reisorganisatie gesolliciteerd, so who knows!!!!
Luigi, veel succes in India en .... je weet het..... NAIT TE DICHT BIE"T DAIP KOMM'n
grote groeten rinck