Eigenlijk zou er een actie moeten komen om PE weer op tv te krijgen! Route's zijn er vast nog wel te bedenken, dus daar ligt het niet aan; deelnemers zijn er vast ook nog wel genoeg te vinden, dus daar zal het ook niet aan liggen; en ook presentatie zal geen probleem opbrengen... en misschien het allerbalangrijkst: kijkers zullen er normaal gespreken ook meer dan genoeg zijn! Dus wat let de omroepen?
::zwaai::hé LdHmolletje,
je vergeet waarschijnlijk dat de bedenkers én makers van PE al "binnen" zijn!
Kijk maar eens op KANAKNA, de producent van PE, en eigenaar Ludo Poppe kijk maar eens op zijn bedrijf ZODIAK een Belgisch/Nederlands televisiebedrijf geloof ik. Moet je ook eens naar zijn programma's kijken; 10 tallen, echt een grote jongen alhoewel hij klein van stuk is!!!
Hij kwam sanen met Ernst-Paul bij mij in India en zei voor mij de onvergetelijke woorden: Rinck het mag wel wat harder; jullie zijn te lief voor elkaar.... "de beuk erin"( dat zijn mijn eigen woorden hoor!)Maakte indruk op me vooral als je bedenkt dat Ernst-Paul ongeveer mijn lengte is en ik bezig was op een olifant te klimmen!!!
Als je als actief panellid iets wil bereiken moet je echt bij hem zijn, hij heeft de rechten in zijn bezit, en niet alleen hier hé: België, Spanje, Frankrijk, Duitsland, Zweden en ga maar door!
TRY before you Die, 'k weet niet of dat ook van hem is!!!
grtz rinck