Uit een ander perspectief is altijd interessant + mooi meegenomen.
En daarnaast: de verhalen van de ene vind ik ook nog steeds leuk
ja Zartan, jij blijft waarschijnlijk mook mijn grootste fan
Speciaal voor jou dan ook het volgende:
Lokatie: India langs de Ganges
Moment: opname game met de "bootjes" van bladeren die in de Ganges naar ons toedreven!
De opnames begonnen chaotisch omdat het vreselijk druk was aan de Ganges. De lokatie was een modderige landtong die de Ganges in ging maar overal mensen,mensen en nog eens mensen. De meest mooie dat wel, prachtige kleding overal kleuren en tattoo's. Verder veel mannen met grooootte oorringen en kettingen, die daar weer aan vast zaten. Verder allemaal de zg. Holyman oftewel de Hare Krisna-achtige figuren die halfstoned met hun handen in de lucht liepen te lopen ( mooie zin toch?)Mensen offerden van alles en nog wat, dat ging dan de Ganges in om even later weer te worden opgepikt door dezelfde soort mensen enkele honderden meters verderop. Daarnaasr wasten mensen hun kleding in de Ganges en gingen mensen ook baden in datzelfde heilige water. Een prachtig tafereel!
Goed wij, de deelnemers ( die nog over waren!) kregen uitleg over de game van Roos. Roos had het zwaar, waarschijnlijk slecht geslapen, drukte, warmte en het liep niet. Dus verschillende keren opnieuw opnemen.
Moet er nog ff bij vertellen dat ze een diep uitgesneden shirt(je) droeg waarbij haar boezem nadrukkelijk naar voren kwam. Daar komt bij dat haar microfoontje precies in het midden tussen haar borsten op haar shirtje vastzat.
Honderden lieden, vnl mannen!!!, eromheen en alleen maar kijken,kijken,en kijken. Dat alleen al kan zeer bedreigend zijn, ect dat kan zo naar zijn. Dat gebeurde dus ook, Roos zat erdoor en werd gek van dat geloer naar haar "microfoontje". Ze sloeg dan ook compleet door, en schreeuwde "'k ben er zat van", "gek wordt ik van dat gekijk van al die mannen".'k Had erg met haar te doen toen ze huilend weg liep en echt op adem moest komen!!!
Zo zie je maar, Peking-Express was ook zwaar voor de makers!!!!
doeg rinck
8)berg