Ik denk dat je niet op de tijden af moet gaan die je in beeld ziet en op het 'tijdrekken' van Art. Het is en blijft een televisie-programma dat gemaakt moet worden, dus je kunt er vanuit gaan dat de boel met enige regelmaat ook wordt stilgelegd om cameraposities te bepalen en dergelijke. Ze zullen dus heus wel met stopwatches hebben gestaan om de boel eerlijk te klokken. Het is zelfs nog mogelijk dat ze de exacte tijden niet hebben kunnen bepalen, omdat het een minuten-kwestie was en dat ze dus gewoon het duo dat als laatste binnen kwam (Jamilla & Hassan) hebben laten verliezen.
Deze aflevering vond ik trouwens wat minder, maar dat kwam misschien doordat mijn favoriete duo Peter & Veronique, door de vrijgeleide, amper in beeld kwam. Ik ben benieuwd wat Nicaragua gaat brengen.
Overigens is dat vloeken van Bruno er overduidelijk een paar keer extra in gemonteerd. Net zoals Josephine vorig jaar niet om de haverklap Eeeeeeeeeeeeeeeegbert riep, maar de productie van deze kreet wel handig gebruik heeft gemaakt.