WE GAAN KNALLUH ! En inderdaad, Raymond en Liesbeth zijn er ditmaal uitgeknald. Maar ... ik heb wel respect voor die twee, ook al was het niet mijn favoriete duo. Als je te voet twee paarden weet in te halen, dan behoren deze twee tempobeulen toch gefeliciteerd te worden. Ook al was het inhalen te wijten aan een Belgische dame die niet alleen een schone slaapster blijkt te zijn (in aflevering 9), maar er ook een heel lange tijd over kan doen om een andere broek aan te trekken. Dat Marion wat geïrriteerd was, kan ik mij goed voorstellen. Maar het was wat overdreven dat zij een aantal malen aanhaalde dat zij dank zij Dominique aan het eind van haar latijn was. Wat je ook van Dominique kan vinden (en ook ik heb mijn gedachten hierover), je laat dat kind natuurlijk wel in haar waarde. Foei Marion, dat was heel onbeleefd. Zeker iemand die zegt zakenvrouw/ondernemer te zijn, moet zich realiseren dat er in de communicatie met anderen bepaalde fatsoensnormen gelden waaraan je je hebt te houden. Ook in Peking Express.
Ik moest dit even kwijt.