Ik vond Jozefien een domme doos, tot twee keer toe de kaart verliezen,
bovendien had ze helemaal geen uithoudings vermogen en liep op haar tandvlees.
Als je aan zoiets mee doet moet je echt wel iets in je mars hebben hoor.
En Egbert ook met zijn paniekerige gedoe, en zijn wijven gebaartjes. Blehhhhhhhhh.
GOEDE MORGEN
nou ja een domme doos
kverlies ook dikwijls men sleutels(en ik vind ze dan wel terug) ,maar dat wil nog niet zeggen dat je plotseling dom bent he(tussen haakjes ben ook geen einschtein zenne
denk dat iedereen tijdens peking express wel eens moet zoeken remember zoutvlakte kompas van miranda
maar dat is normaal denk ik
en uithouding kun je op voorhand niet inschatten servio zijn voet (een ongelukje is vlug gebeurd,maar dat wil dan ook niet zeggen dat servio dom is he denk ik
ok, als je nog nooit gewandeld hebt denk ik dat je toch eerst wat zal moeten gaan trainen om wat verder tegeraken in zulke race avontuur
ook piet weet je nog die kreeg ook zwarte stipjes voor de ogen ,en die was dan wel gewoon om lang en veel te lopen wandelen enz enz
aan allen vindt ik toch chapeau
egbert deed het heel goed ,zijn trekjes en manier van doen vonden we (toch wel leuk en grappig)denk dat hij in het dagelijkse leven ook zo is ,en daar is denk ik niets verkeerd mee ,maar dat sommigen zich hier aan ergeren ,ja dat kan ,al goed dat niet iedereen hetzelfde denkt over een bepaald persoon