Je attitude tov Pascal en Miranda is wel degelijk negatief. Ik heb je nog niks positiefs horen zeggen, bovendien. Ik begrijp dat ze in België wat minder recht voor de raap zijn maar ik zeg gewoon wat ik vind. Doe bij mijn uitspraken een korreltje zout en je hebt een algemene indruk van wat ik denk. Als ik post, post ik dat gewoon in een keer en de ene keer met meer emotie dan de andere keer.
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Jij kent me blijkbaar niet he
Maar 1 iets begrijp ik ook niet,je gaat maar door over mijn negatieve reacties tov. Pascal en Miranda,maar waar zijn die? Noem ze mij dan. Ik heb (Miranda dan) nooit dom, kut, doos, met de tieten zwaaiend,hoerig........ enzo genoemd
Dat waren jullie, "P&M" -(fans) die Anja en Nancy zo noemden. Ik zeg 1 keer saai,en hooooooo,de 3e wereldoorlog is uitgebroken
Maar goed,om het met je eigen woorden te zeggen, "ik ben dom dat ik hierop reageer", want iemand die 1 keer per jaar hier scherp komt uithalen,enkel op het PE forum,en dan nog niet eens weet dat PE in België 2 dagen na Nederland uitgezonden wordt,dat noem ik geen PE-fan