9 weken lang heb ik her en der ingetogen wat gepost en me bewust niet gemoeid in discussies. Ik begon mezelf saai te vinden
Dus vind ik het nu stilaan tijd voor een scherpe reactie
Na het zien van afl. 10 kan ik maar 1 iets vaststellen; De mensen die Egbert en Jozefien irritant, onbeschoft enzo vinden, zijn gewoon een stelletje humorloze droogkl*ten die zichzelf niet graag zien
(ik blijf nog beleefd he,ik heb het * gebruikt)
Wat willen jullie dan te zien krijgen?
Paul en Pascalle; weg ermee die maken constant ruzie
Anja en Nancy; die zijn dan weer te sexy
Egbert en Jozefien; die zijn dan weer te brutaal en te nichterig(Egbert dan)
Pfffftttt, willen jullie dan 9 koppels zoals Pascal en Miranda te zien krijgen? Nou wat voor een saaie boel zou dat zijn? Ik heb helemaal niets tegen die mensen,maar wat is er nu leuk aan als je Pascal en Miranda op tv ziet? ik zou het niet weten
Dan liever het Egbééééért-loopje,of de mooie verschijning van Anja
En trouwens,wie weet moest Egbert zijn homo-zijn niet wat extra in beeld laten komen door de productie? Want in alle realityprogramma's is men toch uit op sensatie en zoveel mogelijk verschillende karakters?
Maar goed, voor de A.L.C.(anti lach club) ik heb goed nieuws,binnen 2 weken is het afgelopen,ofwel gaan Egbert en Jozefien er volgende zondag reeds uit? dan zijn jullie een week eerder uit jullie lijden verlost. Dat zou de max zijn he .