Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Pfff ik was even bang dat ze eruit zouden liggen, maar gelukkig was dit niet het geval
Van mij hadden zij er echt wel uitgemogen , dat onrespectvol gedrag weer als het hen ff tegenzit bij het zoeken naar de sigaretten en dan klagen over hun logement. Ik had deze twee echt wel eens in op de mijn willen zien logeren. Ook hun geslijm met P & P om dan weeral te hopen dat deze daar nog uren zouden moeten blijven staan neen dat vind ik pas ongehoord.
Goed gedaan van Egbert, had niet verwacht dat hij (met Hans) als eerste zou eindigen bij de wandeling over de zoutvlakte.
Volgens mij heeft Hans hem gewoon meegesleurd
Volgens mij zette Egbert aan 't einde een mega-eindsprint in en was hij 't die als eerste de vlag aantikte... Oké de rest van de rit hobbelde hij wel achter Hans aan, maar toch...
weer geen antwoord op mijn vraag. ik doe niet meer mee 't is toch niet Egbééééééééééééééééééééééééééért en Hans?
Jozefien had er geen zin meer in en Emily was Hans ook beu, daarom is besloten dat Hans en Egbert vanaf nu samen door gaan
en ik geloofde het nog bijna
Heb je de aflevering nu gezien Koekoe?
Egbert in dat busje, "er zit er een aan mijn....."
Dat was zo grappig Ik vind ze echt gaaf
't Zullen vast toffe en aardige mensen zijn, maar voor mij hebben ze dit seizoen verpest met hun gekwebbel en irritante stemmetjes.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Nu online
608 gasten en 0 vaste bezoekers