Erg leuke aflevering weer!
En idd vond ik 't ook erg jammer dat Fleur & Bart niet de kans kregen om Reinier & Clarinca af te vlaggen, dan was 't 'n stuk spannender geworden. En ik had gewoon die teleurgestelde gezichten van Reinier & Clarinca en de blijdschap bij Fleur & Bart willen zien als dat zou gebeuren.
Helaas mocht 't niet zo zijn en had de vlag dus eik helemaal geen functie.
Jammer dat Sanne & Lotte moesten afvallen, maar 't zat eraan te komen natuurlijk. Maar 't blijft jammer dat 't door zoiets kwam wat buiten hun eigen macht is. Ze kunnen zichzelf iig niks kwalijk nemen, want ze hebben goed hun best gedaan.
Ik denk dat 't nu verder nog spannender gaat worden nu er nog maar 4 koppels over zijn, de immuniteit is verdwenen, de proeven en puntentelling zijn veranderd. Ik ben echt helemaal pro Wesley & Joeri aan 't worden, want die vind ik steeds sympathieker en sterker naar voren komen. En ze zorgen voor veel grappige momenten! Ook nu weer met die 12-jarige meisjes en de wodka.
Ook Jeske & Elias vind ik nog erg sterk. Ik geef die twee koppels momenteel dan ook de meeste kansen, maar ik vlak Reinier & Clarinca en Rani & Hans ook zeker niet uit. Reinier zal ook wel extra gebrand op de overwinning zijn volgende week als hij te horen krijgt van 't complot.