Eerst vond ik Jeske en Elias het leukste koppel. Of in ieder geval een stel wat ik het zeker gunde om te winnen. Elias is in mijn opinie een temperamentvol karakter. Het lijkt alsof het bij hem de emoties nogal met hem weg kunnen lopen. Ik begrijp dat hij Reinier hem niet erg ligt, dat is nou eenmaal zo, je kan niet iedereen aardig vinden, maar afentoe vindt ik wel dat hij nogal extreem gaat. Neem nou toen Jeske opmerktte dat Clarinca een sexy lifters techniek had. Elias ging daar direct tegen in, puur omdat Clarinca bij Reinier hoort. Jammer, want Clarinca vindt ik helemaal niet vervelend en zelfs vrij neutraal, ondanks dat ze met Reinier met zijn sterke mening reist.
Nu vindt ik ook dat Elias het wel heel erg het middelpunt en doel van zijn reis maakt om Reinier dwars te zitten. Hij koestert te veel en te lang wrok, wanneer de meeste andere kandidaten er redelijker mee omgaan. Hans is erg goed bezig, dat hij besloot om niet de hele tijd te broeden om een ander te laten struikelen en het leven zuur te maken. Afijn. Ik neem aan dat de opnames ook zijn geknipt, geplakt en gemonteerd. Ik hoop dat Jeske hem nog zal afremmen, want het lijkt nu, zoals langkousonline schreef, net een soort HP scenario.