Dag lieve allemaal ,
Allereerst bedankt, dat jullie zo genieten van PE en dit forum. Wij volgen het beide ook met veel belangstelling.
Heel graag willen wij reageren op jullie vragen, maar wij mogen daar niet op ingaan (dit geldt voor alle kandidaten uiteraard).
We beloven jullie, dat we een verslagje sturen, zodra we uit de race liggen....
tot die tijd, veel plezier.
groetjes
Jeske en Elias
Ik hoop dat jullie de "echte" zijn en niet een een of andere faker die leuk probeert te zijn.
Als jullie het echt zijn, snap ik best dat je niet alles mag vertellen, maar toch wel wat er in het verleden is gebeurd en reeds is uitgezonden. Wat ik namelijk niet kan en kon volgen is hetvolgende:
Er was een spel in de modder. Vooraf wordt er gezegd dat er een "taktische" prijs gewonnen kon worden. De zusjes wonnen, en vervolgens stappen jullie en R&C in een "valse lift" (was ik het niet mee eens maar goed, dat terzijde). Hoe kun je dan uberhaupt de overwinning van de zusjes vergeten en direct denken dat R&C erachter zitten ? denken jullie nou echt dat ze op een auto afrennen, de chauffer met handen en voeten uitleggen dat hij jullie moet oppikken en vervolgens na 3 km nep-pech moet krijgen ? das wel heel erg achterdochtig.
Tuurlijk, de reactie van Reinier was ook wel wat vreemd (laat maar zitten) maar denk dat hij meer zoiets had van "ik ben genaaid en dat ga ik jou niet vertellen want dan lig je helemaal in deuk".
Wellicht kun je hier helemaal niet op reageren, omdat jullie later alles uitgepraat hebben wat we nog te zien krijgen, maar ik wilde het toch even kwijt. Ik denk nl dat J&E, H&R en J&E de laatste 3 koppels zijn, dus dat duurt wel even voordat jullie eruit liggen.
Jouw reactie was een beetje van "eerst schieten, dan vragen stellen", terwijl andersom beter werkt.