Overigens heb ik Elias toch niet zo vaak kwaad zien spreken van RenC hoor. Eigenlijk heb ik Hans en Rani meer over hen horen zeggen.
Mijn inziens is dit de strategie van Elias. Pik je sterkste tegenstander eruit en maak hem zo zwart als mogelijk bij de andere deelnemers en hij vliegt er zelf wel uit
Zeer verwerpelijk, maar hopelijk keert deze handelwijze tegen Elias en kan hij snel weer terug naar zijn tattoo-shop en andere mensen verminken.
Daarnaast liften Hans en Rani ook erg fanatiek en onfatsoenlijk. Zij proberen de bestuurders zo gek te maken dat zij verder rijden dan het eigenlijke reisdoel van de chauffeur.
Zeer verwerpelijk, maar hopelijk keert deze handelwijze tegen Hans en Rani en kunnen zij snel weer terug naar huis en verder werken aan het verbeteren van hun relatie.
De tweeling heeft het achtelijke liftgedrag van Hans en Rani met hun eigen ogen kunnen zien, maar deze twee "laffe" broertjes gooien deze handelswijze van H&R niet in de groep tijdens de discussie over het liftgedrag van R&C.
Zeer verwerpelijk, maar hopelijk keert deze handelwijze tegen de broertjes en kunnen zij snel weer terug naar hun luxe leventje en eens leren wodka te drinken.
Ach, zo valt er op elk stel wel iets aan te merken.
Eén ding is zeker, het levert mooie TV op en daar gaat het ook om !