En toen de volgende dag pakte Reinier zomaar die lift voor zijn neus weg en stond ie daar.......moederziel alleen. Ik had zo met hem te doen.
Waarom is het nou weer "reinier" die de lift voor iemands neus wegpakt ? Er werd vooraf verteld dat de uitslag van de proef cruciaal was omdat er niet veel auto's terug naar de weg zouden gaan. Als je dan 30 minuten de tijd hebt voordat Reinier ook eindelijk weg mag, dan moet je daar wel gebruik van maken natuurlijk. En ik vraag me eerlijk gezegd af of Joeri wel achterin dat busje was gaan liggen zoals Reinier dat deed.
En dan nog: Reinier stond al 2 punten voor, dus ze hadden hooguit evenveel punten gehad. En wat was er dan gebeurd ? Ik heb geen idee (spelregels
) maar ik denk dat Reinier dan toch door zou zijn gegaan vanwege zijn 2 amuletten tegenover de 1 amulet van de Tweeling.
Hans en Elias hebben in de Tempel een ticket PEKING gewonnen, want NIEMAND kan ze nog van de finale afhouden, als ze volgende keer 2 en 3 na reinier worden, komen ze uit op 49+4 en 49+6 = 53 en 55 punten. Reinier komt nooit verder dan 44 + 8 = 52 = EXIT
het enige wat Reinier nog kan is knokken voor amuletten, zodat deze niet in handen van Elias of Hans vallen.