tjah waarom zegt steeds iedereen dat ze verwend zijn kom op man en tjah als ze dat niet lusten tjah dat moeten ze zelf weten ik bedoel je kan ut dan wel op eten en dan daarna uit kotsen op de plee maar daar worden die mensen ook nie gelukkig van dus kan je beter zegen ik lust het nie dan het op eten ..... en ik vind hun echt Goed en leuk en ze hebben ook nog eens lol daar gaat het toch ook om
Natuurlijk ben je verwend, als je weet dat de mensen daar al blij zijn dát ze wat te eten hebben (laat staan wát dat dan precies is) en dat eten dan ook nog eens met jou delen, gratis en voor niets, en je weigert dat te eten omdat je het niet lúst? Kop op zeg! Dat is verwend en ondankbaar.
Nee, natuurlijk lust ik ook niet alles (witlof, kots!!), maar als ik dat in die omstandigheden voorgeschoteld krijg eet ik dat echt wel op hoor! Als is het maar een half bordje voor het goede fatsoen.
Ow, en lol heb ik ze inderdaad de eerste en enige keer zien hebben toen ze volgegoten waren met wodka. Moeten ze vaker doen!
BTW, wel eens van punten en komma's gehoord? Als je nog van die zinnen maakt ga ik ze niet eens meer lezen...