Ik hoop Wendy en Yves... Met PE nog niet veel geluk gehad, dus het zal wel Chris en Lut worden....
Met PE 1 : hoopte ik Elias en Jetske en het werd Rani en Hans
Met PE 2 : hoopte ik Kriekje en Nathalie en het werd Carla en Sofie
en daarbij.... geen 2 jaar na mekaar 2 vrouwen aub....
Het is Karla met een K
En Sophie met PH
Ik heb normaal ook geen geluk met dit soort dingen, maar vorig jaar ging het exaxt zoals ik het wilde.
Eerst Marco en Stephan eruit (niets lulligs), dan Herman en Kris, dan Steven en Sofie. Herman en Kris hadden er wel in mogen blijven ipv Steven en Sofie, maar dat maakt opzich niets uit. Toen was ik BLIJ dat Jeroen en Manja eruit gingen, al vind ik ze als ik het vaker kijk (ik heb de afleveringen op DVD) wel vind meevallen. Just en Brechtje vond ik eerst heel leuk, later erg saai en ze begonnen me te vervelen, was blij toen ze eruit gingen. Rink en Jorien en Krieke en Nathalie hadden ruzie, het maakte mij niet veel uit wie er in de finale kwam, als Karla en Sophie er maar inkwamen en wonnen. En ook dat gebeurde.
In het eerste seizoen ging het ook niet helemaal zoals ik wilde..
Het maakt me niets uit of er nu Belgen of Nederlanders winnen :S
Het gaat om het vermaak. En ik kan meer om de Belgen lachen over het algemeen (Chris is ook erg grappig). Jorien had soms ook briljante opmerkingen, maar ik vond Karla en Sophie nog altijd de grappigste van het stel, en ook Herman en Kris waren grappig!
Ik hoop dat Chris en Lut winnen
Wat maakt het nu uit dat er twee keer twee dames winnen?