Hmm, blijkbaar is er in aflevering 6 nogal het een en ander voorgevallen,schelden op het forum,personen die van het forum gezet zijn,en dat alles terwijl de arme ouwe koekoe lijdzaam moet toekijken en wachten tot donderdag
en das pas echt letter 11-21-20
Natuurlijk hebben wij allemaal onze favo's en zijn er mensen die we "rauw lusten" (gebaseerd op dat ene uurtje per week dan)
Zelf ben ik reeds van bij het begin enorm fan van Yves en Wendy,([size=02pt]lees Wendy en Wendy[/size])
Inge en Lien? ik vind(blijkbaar moet ik nu zeggen vond) ze speciaal,maar leuk.
Daar gaat reality tv nu toch net om? Stel; men zet daar enkele droogstoppels samen in een programma,iedere week,saai,saai,saai. Dat is het niet he? Nee, 2 lesbiennes,2 vrouwenliefhebbers,2ex partners,een vader-dochter relatie die naar de klo...(knoppen was)
enz,dat maakt het interessant.
Dus alles een beetje met een korreltje zout nemen,en je niet te fel laten opjagen door de mensen waar je "tegen" bent is het beste
Maar mensen beginnen uitschelden kan idd niet.
Ik volg het wel niet meer,maar Big Brother in Belgie; een meid heeft een zwangerschapstest gevraagd omdat, ja omdat ,ja je weet wel he omdat haar vriend thuiszat en zij in het BB huis en ze had met een kerel in het huis gepraat over de bijtjes en de bloemmetjes zeker?
Maar dat is goed voor de kijkcijfers,zo simpel is het.
PS, ik ben er tijdens een bepaald programma zelf ingelopen om me boos te maken om iets wat totaal niet nodig was