Nou wat ben blij dat die rooie en witte strevertjes eruit zijn. Hoe zij deden heb ik nog nooit bij Peking Express mee gemaakt. Gewoon achterbaks.
Ik ergerde me al toen zij een vrijgeleide kregen en waarna Yve en Wendy ook een vrijgeleide kregen. Eerst zitten ze hun belachelijk te maken, maar als ze honger hebben, willen ze dat Yve en Wendy hun geld geven voor te eten.
Als je iemand niet moet, dan ga je toch niet iets aan hun vragen. Ben dan ook constant en vraag nix en doe je eigen ding.
Vanaf toen heb ik me constant ( daarvoor was het nog 'maar'10 keer per aflevering)aan hun geergerd, voornamelijk blondie (maar dat maakt de serie ook juist leuk eigenlijk, dat je een paar personen hebt, waar je lekker op kunt mekkeren voor de buis, anders wordt het ook saai)
En over gisteren: Zij zouden Yve en Wendy ook al laatste hebben gezet, vond het gewoon zielig dat zij dan beginnen te mekkeren als het ook andersom gebeurt. De zure Boontjes kwamen gisteren om hun loontjes.
Ik denk nu trouwens dat Amir en Jimmy minstens de finale halen. Zij hebben de benodigde gehaaidheid om dit spel te winnen, de andere overige deelnemers zijn te aardig tegen elkaar. Amir en Jimmy spelen het spel zo nu en dan ook een beetje smerig, maar dat vind ik lang niet zo erg, wanneer er ook tenminste een beetje rustig naar elkaar toe wordt gedaan, zonder direct hysterisch te gaan schreeuwen en reageren op bijna alles wat er in het spel gebeurd.