Inge en Lien: Geef ze alsjeblieft een eigen serie. Hoef ik ze niet meer in Peking Express te zien.
Dat komt met name door Lien. Sjeezis, wat een verschrikkelijk irritant dingetje. Het ene moment zo depri dat ze dicht bij zelfmoord zit en een seconde later loopt ze weer heen en weer door het beeld te stuiteren en te kakelen als Roadrunner. En dat gezeik over de 'streek' die Amir en Jimmy geleverd hebben met de ossenkar.... Als zij hadden gewonnen weet ik zeker dat A en J ook op de kar terecht waren gekomen. Anyway veel mazzel gehad deze etappe dat ze die chauffeur hadden die hun de hele reis heeft geholpen. Zoveel geluk zullen ze niet weer hebben. Moet wel toegeven dat ze goed zijn in het liften.
Amir en Jimmy: Mijn favorieten. Worden al een beetje fanatieker. Hoop echt dat ze ver komen. Vind ze een beetje twee kwajongens die met oprechte verwondering naar de nieuwe wereld om hen heen kijken.
Miranda en Jan. Vind ze nog steeds wel leuk, ben alleen even benieuwd hoe het daadwerkelijk zit met dat gestolen eten. Als dat zo is, mogen ze er wat mij betreft onmiddelijk uit. Anders vind ik gewoon dat ze het goed doen.
Wendy en Yves: Yves is OK, maar die Wendy.... Wat een stom wijf. Laat haar eerst eens normaal leren praten voor ze weer iets mag zeggen in beeld. Ze is soms amper te verstaan. Moest feitelijk wel lachen om die domme opmerking van haar dat Jan en Miranda er 'zomaar' vandoor waren gegaan zonder hen in te lichten en dergelijke. Over pot verwijt de ketel gesproken. Het enige verschil is dat jan en Miranda ongezien wegkwamen, maar de dag ervoor probeerde zij hetzelfde in dat bakkie van de pickup. Helaas hielp negeren toen niet.... En als ze eerder een lift had gevonden dan Jan en Miranda was ze ook alsnog lekker weggegaan. Beetje achterlijk en zeurderig wijf, ben blij voor Yves dat het zijn ex inmiddels is. Houden zo.
Marc en Theo: Weet nog steeds niet wat ik van ze vind. Doen het wel aardig vind ik, maar ik vind ze niet betrouwbaar overkomen. Niet gebaseerd op feiten, maar meer een onderbuikgevoel.
Frank en Bliss: Mogen er wat mij betreft snel uit. Eerst Lien en Inge en dan Frank en Bliss Maar andersom zal je mij ook niet horen zeuren. Komt met name door dat achterlijke geschreeuw van Bliss. Als ik dat mens 'Papaaaaaaaa, kom hieieieier!'hoor krijsen dan hoop ik dat Frank spontaan besluit om dat kind alsnog in een rieten mandje de Mekong op te duwen.
Chris en Lut: Boeiend koppel. Wel grappig om te zien hoe snel Chris van mening kan wisselen. De vorige aflevering was de relatie niet best en nu vind ze Lut ineens wel OK. Zucht.... Maar goed levert leuke televisie op. Vind Lut sowieso wel leuk. Heb niet echt een uitgesproken mening. Als ze blijven prima, als ze gaan zal ik ook niet wakker van liggen. (Als Lien/Inge en Frank/Bliss maar eerder gaan).