Tja wanneer is iemand zichzelf? Wordt altijd snel geroepen: "Als je jezelf maar blijft"...
De discussie op zich is off-topic, maar ja ik vind het nogal makkelijk gezegd dat Jimmy en Amir zichzelf niet zijn en Inge en Lien wel...
Precies, net zoiets als: Die Frans Bauer, die is zo
gewoon gebleven! In mijn ogen is het een behoorlijk vreemd figuur, dus wat is gewoon?
Ik vind Jimmy en Amir tot nu toe best grappig. Lut en Chris mogen er van mij het snelst uit, vanwege Lut.
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat je als je intensief met mensen omgaat, je heel snel vriendschappen maakt... Je leert ook heel snel elkaars plus en minpunten kennen, ik vond die uitspraak dus niet raar...
Ik vind dat dit niet helemaal opgaat eerlijk gezegd, aangezien ze slechts één dag en nacht met elkaar opgetrokken zijn. "Vrienden voor het leven" lijkt mij dan ook wel wat overdreven, maar niettemin vond ik het erg sportief dat Frank Wendy en Yves mee liet gaan op de vrachtwagen. Leuk om te zien hoe twee koppels in het heetst van de strijd toch 'verbroederen'.
Aan de andere kant komt Bliss dan wel weer nogal schreeuwerig en hysterisch over, ze doet niet echt aardig tegen Frank. We weten natuurlijk niet wat daaraan voorafgegaan is, maar ik vond dat ze vooral zichzelf belachelijk maakte met haar gegil: "Ge bent verdomme de beste vent van heel België en dan ga je je hier belachelijk lopen maken!"