Roodkapje, ik wil graag een ding kwijt. Volgens mij ben jij de rots in de branding van Sneeuwwitje's bestaan. Peking Express was natuurlijk het toppunt van stress, en daarom hebben we - denk ik - ook het toppunt van een ADHD-reactie moeten aanschouwen (sorry, maar zo voel ik dat ; ik heb niet genoten vanavond). Ik heb heel veel respect voor de manier waarop jij daarmee omgaat. Er moet veel liefde tussen jullie zijn. En veel rust in jou;-).
Hey Starry Night,
leuke reactie. Ik kan begrijpen dat jullie soms schrikken van de gedrevenheid en energie waarmee Lien door 'Peking' geracet heeft. Maar je moet weten dat wanneer je daar aan deelneemt dit jouw hele denken en doen overneemt. Je raakt echt in de ban van het gehele gebeuren. En als je dan nog eens bijna elke proef mag spelen en die ook wint je er een pak stress bijkrijgt. Wanneer andere duo's je als 'Grootste concurenten' benoemen dan is dat heel tricky in je hoofd. Zeker wanneer je bij de eliminatie-etappe nog eens een blok aan je been krijgt.
Maar 1 ding wil ik duidelijk kwijt: respectloos zijn we nooit geweest!!! Niet naar de bevolking toe, niet naar de andere koppels. Die middelvinger was in het heetst van de strijd, omdat we voelden dat er complotten werden gesmeed tegen ons om ons eruit te werken. Wij wilden het spel voor onszelf spelen en enkel voor onszelf.
En ja, ik ben wel redelijk'zen'