Bump.
Ik ben het helemaal met je eens Marco. Het valt me nu heel erg op dat bezoekers hier (voornamelijk op Lien) beginnen te schelden met 'kutwijf' en 'adhd-wijf' (dit niet alleen bij Inge & Lien, ook wel bij Jimmy & Amir, maar daar is het veel minder). En ook lees ik reacties dat ze hun neer willen schieten. Waar slaat dat op? Het is en blijft reality-tv, zo erg is het nou ook weer niet! Ik vraag me af waarom mensen zich er zo druk om maken.
Kijk dat je een koppel stom of irritant vindt oke, dat mag zeker weten, maar dat je ze neer wilt knallen of helemaal gaat uitschelden.. waar gaat dit over vraag ik me dan af..
Helemaal mee eens Evenstar,k*twijf vind ik zeker niet kunnen(ik heb het zééééééééééééér duidelijk gemaakt tijdens een bep. programma in Zuid Afrika
)
Maar afknallen en "ze mogen verdrinken" ? komaan,sommige mensen gaan wel erg ver.
Vorige week heb ik(van een bepaald persoon van een bepaald reality-programma een berichtje gekregen dat zij af en toe nog eens samenkomen)terwijl op TV het leek alsof ze elkaar rauw lustten!!!
De makers van reality-TV zijn gewoon op sensatie uit;de kijkcijfers he.
Neem nu Temptation Island,voor zover ik weet zitten er al zeker (ik hou het netjes) 2 meisjes van lichte zeden bij,een Vlaamse,en Rebecca Loos,meer uitleg hoeft niet zeker?