Als je hier niet tegen kan, moet je ook geen Peking Express kijken!! Er zijn veel betere programma's voor je op televisie, succes!!
Of ik nou wel of niet kijk veranderd de situatie niet. We hebben 2 jaar geleden al heel veel klachten gehad over dit probleem
in PE 1. Het dieptepunt was toen Hans bijna in elkaar werd geslagen omdat er een misverstand was over het betalen. Een man
had ze de hele dag in hun auto naar de plek van bestemming gebracht, ergens in de middle of nowhere, en moest s'nachts zelf helemaal terugrijden. Het enige middel van inkomen dat de man had was zijn autootje. En volgens mij was die op de heenweg ook nog
stukgegaan. Ik vond die situatie onacceptabel vooral omdat er een cameraploeg meereist en de mensen ervan uitgaan dat er gewoon betaald word. De programma makers hadden na dat incident met Hans en Rani deze regels moeten veranderen. Maar nu is het nog steeds
hetzelfde na 2 jaar. Dit is dus echt geld verdienen over de rug van arme mensen ten gunste van kijkcijfers ( geld ). Dat kun je misschien in Europa nog net doen, maar niet in Vietnam, waar zich al zoveel pijnlijke dingen hebben voorgedaan in verband met de oorlog.