Het programma moet een aanvulling zijn voor het land waarin gereisd wordt.
Verschrikkelijk die Reinier. Ik vind het heel slecht van de redactie dat ze hem benaderd hebben om mee te werken aan 'In het spoor van...' Hierdoor krijgt hij credits die hij geenzins verdient. Hij heeft dan weliswaar voor kijkcijfers gezorgd door een heel smerig maar spannend spelletje te spelen maar ondertussen zaten heel Nederland én België zich groen en geel te ergeren aan die gozer. Ik snap niet dat ze dit kunnen doen.
Het programma moet een aanvulling zijn voor het land waarin gereisd wordt.
Het programma heeft in mijn ogen totaal niet te bedoeling om de rijstboeren in Vietnam of de boedhisten in Nepal blij te maken. Het enige doel dat het voor de landen kan hebben is het toerisme. Mensen zien het programma, zien dat de landen mooi zijn (Vooral de vorige serie bevatte prachtige beelden) en besluiten dan hun vakantie dit keer in Azië door te brengen. Niks mis mee volgens mij.
Vooral als je ziet dat er zelden ook écht door de lokale bevolking om geld gevraagd wordt na een lift (In de eerste serie kan ik me alleen een incident met Hans en Rani in Mongolië herrineren en uit de tweede serie iets met een dronken vrachtwagenchauffeur) maar juist heel enthousiast gereageerd wordt, dan denk ik dat die mensen het alleen maar leuk vinden om aan zoiets mee te werken. Mensen zijn socialer ingesteld dan je denkt, findingnemo...
En het gedrag van de kandidaten vind ik niet heel erg beschamend, moet ik eerlijk zeggen. Ik vind de Duitsers in Zandvoort erger hoor...