Mail die ik gestuurd heb naar FOX:
================================================================
Beste lezer van Fox,
Afgelopen vrijdag is het spel "Peking express the game" van start gegaan waarvoor u de hoofdprijs beschikbaar steld. Ik wil jullie dan wel op de hoogte brengen dat het helaas niet helemaal eerlijk/ goed gaat met de site.
Er zitten nogal wat fouten in het spel waardoor sommige etappes 2 x maal moeten worden afgelegt maar waardoor je dus ook 2 x punten kan krijgen voor 1 etappe. Dit is mijzelf al overkomen en gezien de huidige ranglijst nog wel meer mensen. (sommige hebben na 2 etappes al 150 punten!)
Waar echter het grootste probleem zit is dat een hoop mensen geen mail meer krijgen. Ik stond bijvoorbeeld na 3 dagen op de eerste plaats maar heb sinds afgelopen maandag geen mail meer ontvangen en ben volgens de site nog steeds onderweg.
Mijn vriending heeft ook een probleem. Zij is gister begonnen een ging voorspoedig van start. Echter na de 2e etappe ging het weer mis. Nadat ze een vraag had beantwoord en op "next" klikte kwam dezelfde pagina terug en weer en weer. Waardoor ze besloot om nogmaals in te loggen. Ze kreeg nu echter gelijk de melding dat ze weer onderweg is. Ze heeft echter geen voertuig of route mogen kiezen en heeft al uren geen mail meer ontvangen.
Op de "fan" site
www.pekingexpress.org kunt u op het forum
(
http://pekingexpress.realitynet.org/forum/topic,22206.100.html )
nog meer mensen vinden die dergelijke problemen hebben.
Ik dacht laat ik dit probleem ook aan u voorleggen daar er straks onterechte winnaars zijn en dat lijkt me nou niet echt de bedoeling.
Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen doen! Mochten jullie nog vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik dat graag.
Alvast bedankt voor de moeite en reactie.
Met vriendeljike groet,
====================================================================