Ik vind het ronduit beschamend dat Test hier z'n bevoegdheden zwaar misbruikt om z'n punt te halen ten aanzien van laurantje. Je spreid informatie rond over een anoniem persoon, op basis waarvan mag jij dat? Moet ik als ik iets kritische zeg over een koppel ook gaan vrezen voor mijn privegegevens die jij hier wel over laurantje openbaar maakt? Ik ben zeer zeer zwaar verbaast!!!!!En zeker op dit forum had ik dit echt niet verwacht.
Ik wil hier iets verduidelijken. Als moderator van de site dien je in de gaten te houden dat het postgedrag van de bezoekers zo veel mogelkijk in goede banen wordt geleid. Zo zorgen we dat alles wat niet geoorloofd is, als schelden, kapitalen enz worden verwijderd en de betreffende bezoeker wordt daar op aangesproken. Alles in goede harmonie. Om te controleren of de moderator het bij het rechte eind heeft wordt altijd gekeken naar alle berichten die de betreffende bezoeker heeft geplaatst. Aan het postgedrag kun je dan zien of het wel zo erg is wat de bezoeker plaatst of dat het wel meevalt. Iedereen kan alle berichten zien die iemand post. Daarvoor ga je naar het profiel van de betreffende persoon. Dit zijn dus geen privegegevens. Derhalve heeft Test dus zijn bevoegdheden niet misbruikt.
De kern waar het hier om draait is, dat veel kandidaten en hun familie onze site bezoeken. In het verleden heeft dat wel eens tot problemen geleidt. Onder andere bij Missie Kilimanjaro werden hele vetes van de vriendengroepen van kandidaten op ons forum uitgevochten. Dat is niet leuk, zeker niet voor de bezoekers die er niet bijhoren. Het verziekt de sfeer en daar is niemand bij gebaat. Om dat te voorkomen proberen we bezoekers waarvan wij vermoeden dat deze in de nabijheid van de kandidaten vertoeven er op te wijzen te proberen genuanceerd hun mening te geven. Test heeft alleen maar Laurantje dit aan proberen te geven.
Ik hoop dat hiermee wat duidelijkheid is verschft en dat we weer tot de orde van de dag kunnen gaan en met plezier het wel en wee van onze kandidaten te volgen. Daar zijn we hier tenslotte voor.