Is het Yves? Nee (verkeerde geslacht). is het Wendy? Nee (ik ben stukken ouder en stukken minder aantrekkelijk). is het een goede kennis? Neen.
Zijn Yves en Wendy mijn favoriete koppel? Nee.
Heeft Starry Night een gruwelijke hekel aan rammelende argumenten en in het wilde weg geplaatste beschuldigingen geplaatst door dubieuze fans van Inge en Lien, die IK er nou juist weer van verdenk directe connecties met het kleurige koppel te hebben? JA! Vandaar dat ik blijf strijden tot ik eindelijk eens een ECHT argument krijg waaruit zou moeten blijken dat ik subiet een hekel aan Y & W moet krijgen. En onzinargumenten, die blijf ik gewoon kalmpjes van tegencommentaar voorzien. Volgens mij is dat de bedoeling van een forum.
Je moet je ook bedenken Starry Night dat hier veel mensen alleen maar voor de 'fun' komen he. Met zo'n realityseries heb je niet vaak echt goede argumenten om iemand stom te vinden. Het is (bijna) allemaal gebaseerd op wat je op tv ziet. Ik vind het leuk om jouw reacties te lezen, omdat ze vaak goede argumenten bevatten of dat soort dingen. Maar velen hier kunnen dat niet, of hebben er geen zin in, wat ik zelf ook heel goed begrijp.
Ik mag Wendy & Yves ook niet. Waarom? Tsja, daar kan ik nu ook niet echt een reden voor bedenken waarvan je zegt; nou sta ik gelijk aan je kant. Dat is bij de meeste koppels zo, op een paar uitzonderingen na. Dus het is vaak voor mij dan heel erg moeilijk om een echt goed oordeel te vellen over kandidaten.
Ik vind het leuk om te discussieren, maar over realityseries gaat dat veel moeilijker dan "echte" onderwerpen. Ik verbaas me vooral over sommige reacties hier op koppels, met een enorm gescheld. Daar kan ik dan weer boos om worden.. Waar maken ze zich toch druk om.