Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
zeg manneken kant gaan ja!!!!!!!!dozen dozen??? niets originelers??? bezemsteel,adrenalien vind ik veel origineler dan dozen hoor haha graag wat meer Originaliteit!ps kan heel goed tegen kritiek dus laat maar komen lienemien alias sneeuwwitje,adrenalien
Heee "manneken" you're funny! Adrenalien? Hilarisch............
Ziek mens.
Heeft er iemand griep?
Wat ben ik blij dat die twee trutten eruit zijn!!!!! Ik heb nog nooit zo'n onsportieve kandidaten gezien.
Je mening is gebaseerd op wat je voorgeschoteld krijgt en wat de programmamakers ons wil doen geloven. Ondanks dat hun gedrag, zoals we dat te zien kregen, imho af en toe geen schoonheidsprijs verdiend heb ik ze niet kunnen betrappen op onsportief gedrag. Het is mijns inziens dan ook een nogal krasse uitspraak.
Ik zou eerder vallen over het woord 'trutten' dan over dat er gezegd wordt dat ze onsportief gedrag hebben vertoond. Die middelvinger en die 'bitch uitspraak' richting Wendy kan ik niet onder sportief gedrag verstaan.
Maar het is wel dom.. In zo'n race moet je gewoon proberen geen vijanden te maken
In zo'n race maak je vijanden. Dat kan niet anders, want er staat veel op het spel, de spanning is groot en er moet gewonnen worden. Als je gaat voor de ervaring kan je net zo goed een vakantiereisje boeken.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
617 gasten en 7 vaste bezoekers