Tot deze aflevering was ik volgens mij één van de weinigen op dit forum die nog wel voor Inge & Lien waren... Ik hoopte zelfs dat ze de finale zouden halen...
Maar aan het eind van deze aflevering was ik blij dat ze eruit gingen...
Dit gedrag vond ik echt niet leuk om naar te kijken. Het enthousiamse dat ik in eerdere afleveringen nog wel kon waarderen sloeg echt om in ordinair gedoe.
De actie van Lien op het einde, waar Inge haar gelukkig nog net van wist te weerhouden, sloeg echt alles... Ik kreeg het idee dat Inge het zelf ook niet echt meer zag zitten om verder te reizen met Lien, als die zich zo gedroeg... Maar ik moet zeggen dat ik die middelvinger en "fuck you bitch" van Inge ook totaal onnodig vond. Ze hebben zelf toch ook Jimmy & Amir een achterstand gegeven toen ze dat mochten bepalen? En ik vond de argumentatie van Yves & Wendy ook niet slecht. Inge & Lien waren gewoon het beste koppel en daarom kregen ze een blok, dan hoef je dat toch niet meteen zo persoonlijk op te vatten?
Jammer, erg jammer dat het behoorlijk positieve beeld dat ik van Inge & Lien had in de laatste aflevering zo de grond in is geboord... Maar als Inge & Lien deze aflevering zelf zien, dan zullen ze wel begrijpen dat de gemiddelde neutrale kijker hier niet echt blij van wordt... Ik ben wel benieuwd naar jullie dagboek van deze aflevering,Inge en Lien!