inge en lien zijn gewoon een product van vt4
inge en lien zijn diegene die voor de spanning ,sensatie,ruzie moesten zorgen,en zo worden zij ook in beeld gebracht,ik kan me niet voorstellen ,al die tijd dat zij daar hebben verbleven dat zij steeds spanning,ruzie hadden,neen de" aantal minuten dat dit wel zo was waren hier heel goed van toepassing en zo heeft de tv zijn verhaaltje af!
steek daar 8 koppels in zoals vader dochter en er is geen spanning,sensatie,steek er 8 koppels in zoals het lesbische stel en het is te hevig!
tv maakt jouw persoonlijkheid,en je kan niet zomaar afgeven op een aantal minuten dat je van elk koppel ziet.
lien en inge zijn het belangsrijkste product voor dit soort tv
ik zelf werk ook voor tv ,iemand zoals inge en lien daar tekent elke tvmaker voor!die spanning arrogantie,ruzie hoort nu eenmaal thuis in zo een soort programma en inge en lien zijn diegenen die gevormd zijn voor HET KOPPEL die arrogant,te hevig ,onsportief is. dit is reality
als je het goed bekijkt slimme zet,over wie wordt het meest gebabbeld over inge en lien natuurlijk,zij zijn het meest besproken koppel van peking express al dan goed of slecht
ikzelf heb ook al de afleveringen gezien maar ik merk niks op van arrogantie??
meiden jullie hebben het 6 afleveringen PRIMA gedaan
en zou het aangenaam vinden jullie ooit eens te mogen ontmoeten
gegroet Jahan (tvmaker)