Net even de aflevering gezien van afgelopen zondag (moest het opnemen) en nu voel ik me toch echt genoodzaakt hier even te reageren.
De vorige afleveringen zat het al steeds op het randje (of eigenlijk al eroverheen) maar dan kon ik me nog net beheersen om niet de TV door het raam te mieteren. De laatste aflevering sloeg echter alles, gelukkig werd Inge pissig en dat mag ze vaker doen! Beter is het zelfs als ze die Lien gewoon een met een ferme zwaai de deur uitzet. Het paaldans-incident (
) was al belachelijk maar dan ook nog dat geschreeuw de hele tijd.
Helemaal hilarisch (als in potverdomde irritant) werd het toen die Inge begon te jemmeren dat ze honger had.
Waarom wil ze dan meteen zo'n heel brood kopen? Ze is zo mager als een lat, anderhalve boterham is voldoende en dat kun je echt wel betalen. Maar goed, ze (vooral Lien) begint meteen flauw (luchtig uitgedrukt nog)te reageren als blijkt dat Yves en Wendy de vrijgeleide hebben en dan verwachten ze wel dat zij dat geld even ophoesten. Bah!
Onsmakelijk, druk, irritant koppel. Aan de ene kant mogen ze van mij zo snel mogelijk afvallen, aan de andere kant is het ook wel weer mooi als je als gezin lekker met zijn allen je gal over deze scharminkels kunt spuwen. Dus laat ze er nog maar even in blijven onder het motto van: Een gedeelde vijand verbroedert...