Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Ik d8 al! Heb ik die nu al goed?! Wat weet de PE-crew hier meer dan ik (*dacht even dat haar PE-avontuur vergald was*)
DE AMULETTEN In de uitleg bij het spel staat dat alle duo's ้้n amulet krijgen bij de start van het spel.Naderhand staat er nergens dat je ook een amulet kunt winnen, dus ik ging ervan uit dat niemand een amulet zou krijgen Groot was mijn verbazing dat er zelfs twee uitgedeeld werden (้้n voor de proef en dan ook nog ้้n bij eerste aankomst) Omdat er nergens stond dat er op een andere manier dan, een gegeven amulet van een duo dat eruit moet, zo'n ding kan worden verkregen, ging ik er dus logischerwijs van uit dat niemand in deze afl. een amulet zou krijgen, omdat er wsch. pas volgende afl. een duo afvalt
AfvalraceDe koppels reizen gescheiden en het gaat er natuurlijk om wie als eerste arriveert in de (deel)etappeplaatsen. Aan het begin van de race krijgt elk duo een amulet ter waarde van 10.000 Euro. In elke etappe zijn punten te verdienen. Het koppel dat het eerst aankomt krijgt 8 punten, het koppel dat het laatst toekomt 1 punt. Er zijn twee soorten etappes: de oneven etappe is telkens een Immuniteitsetappe, de even etappe is telkens een Eliminatie-etappe. Wanneer een duo na de Eliminatie-etappe als laatst geklasseerd staat, valt het af. Het verliezende duo moet dan de amulet t.w.v 10.000 Euro, aan een ander koppel geven.Uiteindelijk bereiken 2 duos Peking en strijden voor een bedrag dat kan oplopen tot 70.000 euro.
Maar cadfael er zijn nieuwe regels, zoals het Sudden Death etc.
De Spelregels van de tweede fase (vanaf het einde van etappe 6)Vanaf het einde van de zesde etappe worden de spelregels drastisch aangepast.Vanaf nu vervalt de Immuniteitsetappe ้n de bijhorende treinreis.Ook de amuletten worden bij een afscheid niet meer doorgegeven. De Immuniteitsetappe wordt vervangen door een Amulletenetappe waarbij er telkens 2 amuletten te winnen vallen. E้ntje voor de winnaars van de proef en ้้ntje voor de winnaars van de etappe. Bovendien wordt ook de puntentelling aangepast. De winnaars van de etappe winnen 8 punten, de volgende 6 punten, 4 punten en de laatste 2 punten.
dat was er vorig jaar ook al; in geen enkel deel van de uitleg wordt er gesproken over amuletten, behalve het laatste deel n.l.:
In de Poll staat ook dat Amir & Jimmy en Marc & Theo als eerste aankwamen maar dat betekent dan toch ook dat ze samen als tweede aankomen i.p.v. Christ & lut?
Snapt iedereen het?
64e
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
524 gasten en 5 vaste bezoekers