Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Hoe weet je dat??
Dit keer is het met gemengde koppels. Dus met een Nederlander en een Belg in één team.
Hoe weet je dat?
Lebon Simon zei het op FlinkFout.
En waar weet Lebon Simon het van
Dat weet ik niet. Moet je vragen aan Lebon Simon.
Als ik het me goed herinner, zijn er 3 Belgische, 3 Nederlandse en 2 gemixte koppels.
Vandaag werd tijdens de voorstelling van de voorjaarsprogrammering van VT4 ook een tipje van de sluier opgelicht omtrent de derde reeks van Peking Express, die dit keer de ondertitel ‘De Mekongroute’ meekreeg. Roos en Art beginnen hun avontuurlijke tocht in Vietnam, en trekken vervolgens in het spoor van de Mekongrivier door Cambodja, Laos en Zuid-China om uiteindelijk de finale te spelen in Tibet. Nieuw dit jaar is dat er naast drie Vlaamse en drie Nederlandse, ook twee gemengde duo’s zullen meedingen naar de overwinning. De deelnemers zullen nog zuiniger moeten zijn want het dagbudget werd gehalveerd naar 1 euro per duo per dag. Peking Express 3 is vanaf begin maart te zien op VT4 en NET5.
Ik denk dat je dan moet wachten tot Peking Express 4 hoor. Want vanaf 5 maart is Peking Express 3 op tv te zien en de aflevering zijn al opgenomen. Andere keer iets sneller aanmelden.
Als er nog een 4e serie komt
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
718 gasten en 3 vaste bezoekers